arbetsförmedlingen

Ja nu skall man ner dit igen! fyyyy faaan! Så jävla irriterad bara för jag byter sta måste jag gå på SAMMA möte som jag gått på alla andra gånger jag skrivit in mig! blir väl jag o 18 åringarna denna gång!!! buhu e allt jag kan säga!! men men bar agå dit o se glad ut typ! annars får jag ju ingen stämpling! Så skulle man svara på "hur tror du att ams kan hjälpa dig att få jobb" JAg tror inte ens dom kan det, då skulle väl inte halva sverige vara arbetslöst! Muppar hela bunten!

Kommentarer
Skrivit av: Lina

Mmm, det är så gott med smoothies :) mums...

Hoppas det gick bra på arbetsförmedlingen.

Jag har fått jobb förresten... 2 stycken jobb och skola nu :)

2009-04-21 @ 21:43:04
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall