Dagen!

Blir nog bara ett blogg inlägg idag! faan e så sjuuukt trött! fattar inte. dock kunde jag inte somna igår plus att jag gick upp tidigt så kan vara förklaringen!!
Gick upp tidigt ut på en liten prommis med hundarna, pussa Fredrik hejdå o sedan ner till ams (igen) kl 10. Enligt Ams själva skulle detta vara en SÅ bra kurs/genomgång hur man skriver cv/personligt mail......ASG vilket skämmt! jag fick inte reda på någe alls som jag inte redan visste! Suck 2 timmar av mitt liv till spillo, plus att jag måstetillbaka på måndag och lämna in massa skit IGEN:O

Efter det gick jag i käka sushi Mumms det var smasken!:)

Tim´s Haircut....ni som går dit o klipper er har väl inte missat deras blogg? gå in o läs om lite smått och gått och ett o annat nöjestips:D har länkat deras "namn" till bloggen så klicka vidare!!
Jag var till Jovana som jag var till sist! Är SUPER nöjd, som jag vart sist oxå, tona i utväxten o längderna oxå, sedan klippte vi topparna och klippte upp! Vart skit fint och är så nöjd! Så jag tipsar ALLA att gå dit om ni vill bli lika snygga som jag:O haha lr mitt hår iaf! Man blir alltid lika varmt välkommen där i deras fina studio. trust me!
Har tyvär inga bra bilder! (då jag knäpper med mobilen blir bilderna typ färglösa så min fina röda hårfärg synns inte! men tänkt er lite Bree i desperata hemma fruar:) lite mörkare kankse trivs som fan! här får ni iaf se frisyren=)


ja ni ser ju färgen, min hud e lika vit som min tröja hahahaha:) och vit e jag inte!! så tänker rödare (måste köpa en kamera)

Kommentarer
Skrivit av: madde

sv: ja men helst :D



åh vilket vackert hår du har :O blev jävligt avis nu asså haha

2009-04-24 @ 18:57:40
URL: http://justmadde.blogg.se/
Skrivit av: Linis

Men jag hinner väl åka till dig nån annan gång. Kom hit istället.

2009-04-24 @ 19:27:24
URL: http://makeupit.blogg.se/
Skrivit av: Emma L

Bor du i Malmö? :D Vi ska dit och lämna en bil, vet inte hur lång tid vi kommer ha på oss innan tåget går. Skulle vara superkul om vi hann ses en sväng ju :) Tror dock att det blir tajt :( Men vad gör du där nere då? jobbar? Kram

2009-04-24 @ 21:22:01
URL: http://emmamakeup.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall