God morgon!

Eller inte morgon kankse! klockan e ju 14.16 Jag har hunnit gå en promenad, damsugit och diskat! Inte nog med det så var vattnet borta i morse, jag som hade tänkt äta ägg:( men icke! skulle behöva tvätta oxå! herrn har MASSA tvätt! typiskt!! men finns inga tider förens den 11e....



Och nu nästa problem JOBB Finns det något som är mer stressande än att hitta jobb=( Plus att dom sänker min stämpling denna månad....fy jag blir gråhårig och får magsåg! Detta e sjukt stressande! Men vad mer kan man göra än att just söka jobb! ja inget! Och jag är inte själv om att söka jobb! men men bara bita ihop o se gla ut!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall