Helgen!

Ja helgen var suuuper mysig=) I ferdags var det ganska lugnt vi somnade fort var as trötta båda två!
Igår (lördag) var det först höganäs marknad, sjukt liten marknad men det var jätte fint väder o en tradition så vi drog dit! Sedan gick vi och åt, på KAJKANTEN i höganäs Måste dock ge dom sjukt dålig kritik! Dom som jobbade där var alla jätte trevliga! Men det fanns inga pris lappar alls vad deras buffé kosta, vi gissade väl ungefär på max 130kr.......vi kom typ 10 min innan buffen skulle stänga ALLT var kallt, även den som skulle vara varmt, det ända brödet som fanns var hårda små bitar, allt var helt enkelt det som vart kvar o typ skulle kastas, det var alltså inte särskillt gott men visst det gick i! sedan skall vi betala.......175kr per skalle för KALL mat! vi sa till om det att seriöst det priset för rester, hon ba "ja men det var ju buffe" OCH? maten skall väl ändå bara varm o ha samma standars som de första kunderna fick! nä dit går jag aldrig igen!!

Sedan kom jacob o sara o hämta oss skjussa hem oss o vi bestämmde att kl 8 på gylleneprag skulle vi träffas o käka! där var även Kattja och tre polare till dom! Jag var fortfarande mätt så åt bara gulaschsoppa, den smakade inte så bra utan typ bara HP sås BLÄ men men den gick ned!!! Det vart även lite öl=) Sedan hem o decka i sängen!!

Idag söndag gick vi med hundarna på stan åt korv med mos, sedan gick vi en sväng runt staden så sjukt fint just nu, kom dock inte på förens efter halva vägen o knäppa kort! men här kommer några iaf:D

                     
           
JA fredrik vela inte var me dpå bild så han knalla vidare! Trädgården vi gick igenom var så sjukt fin! synns knappt här men heeeeelt underbar, och vilken utsikt över helsingborgsstad!

Kommentarer
Skrivit av: madde

sv: ja det ska du vara :) jag funderar på att korta av mitt lite, mest för att det är lättare att underhålla än det jag har nu hehe men antagligen skulle jag sakna det direkt efteråt så jag vågar nog inte (a)

2009-04-26 @ 18:08:37
URL: http://justmadde.blogg.se/
Skrivit av: Therese

Åh vad fint med massa blommor, här är det skit ful natur nu tkr jag, alla gräsmattor är gula och bruna och inga löv på träden.. :/ :)

2009-04-26 @ 20:10:11
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall