Mord i sinnet

Och den jag skall döda e ARBETSFÖRMEDLINGEN, fy fan vilket påfynd, och stjärnorna som jobbar där! Jag går dit för att uppdatera min handlingsplan, men pga att jag var i en annan stad måste jag gå på möte som nyinskriva går på! Jag går på det jävla mötet, får höra saker som jag anser är självklart. måst esedan vänta i 2 timmar, sedan personligt möte! "men du e ju redan inskriven, du ska ju bara uppdatera din handlingplan" no shit sharlock(lr hur det stavas)  Hade ni lysnat på mig på en gång så hade både ni och jag sparat tid! Och nu har Idioterna kommit på att jag ska skriva in mig på "ungdomsgaranti" FUCK Jag hatar den människar som kom på det! Jag skall praktisera HELTID få en piss summa hos ett företag som inte ens behöver personal utan e bara glada för lite GRATIS arbetskrafft!!! GAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Jag e så fruktansvärt förbannad just nu! Jag vill ha ett JOBB inget JÄVLA TIDSFÖRDRIV det kan jag sköta på egen hand! era lkefvöaehvgföehägvhaq:(


Kommentarer
Skrivit av: Lina

Nej vi åt på sushibar på torget.. har aldirg ätit där på sjögatan, jag får ta och testa på det :)



Hur går det på jobbfronten?

2009-04-21 @ 21:39:29
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/
Skrivit av: Lina

Okej då måste jag testa att äta där, får dra med mig Aroua kanske, känner bara 3 stycken som gillar sushi, fjärde med dig, men du kan ju inte följa med :(

HAHA jasså, så du läser och följer mitt liv, haha. Vad är det för utbildning du sökt?!

2009-04-21 @ 21:59:55
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall