Ridning!

Japp i går var jag till stallet med sara o kattja! Det var mycket givande, dock hade jag ju så sjuuukt träningsverk efter pilatesen så jag hade inte alls lika mycket ork som jag brukar! Och idag kan jag ju medela att träningsverken är 10gånger värre! är som en gammal kärring, kan inte skratta,hosta lr nysa för då skriker jag rätt ut pga av träningsverk i magen( ni som e som jag som INTE känner av vanliga situps testa pilates) benen värker och armarna lika så, vi djupa andetag så smärtar även ryggen...inte lätt haha! Och då skall vi inte tala om jumskar och insida lår:D

Men jag red boy han e helt underbar häst, finns dock lite satyg i han oxå hehe, men det e väl de som ger han sin charm! knäppte kort igår dock AS svårt då Boy bara tjura igår o vägra stå still plus att min mobil tar typ 2 minuter på sig att knäppa! Knäppte även på hästen kattja red minns dock inte namnet!


Sur Hästen BOY:D


Hästen med två personligheter! Klick för större bild, har ett brunt och ett ljusblått öga! psycho vs snell häst:D

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall