TRÖTT

Ja igår var vi till malmö till fredriks mamma, även christoffer var med (han som körde) vart bjuden på god mat, Och efterrätt så det var inte illa fick även med oss lite rester hem som vart middag idag!

Jag började dagen med en timmes prommenad, hem äta middag, sedan ner på Natilus och träna en timme i gymmet, efter de så gick jag o betala handpenningen på min tatto:D fick även se ritningen jacob målat upp Fan så fin!det kommer bli så bra:D kankse kommer upp en bild, får se;) annars får ni ju se då jag har gjort den! fan längtar som fan! Beställde även tid hos Tim´s så skall dit o tona i mitt hår o klippa mig!
efter det vart det att gå hem, hämta hundarna ta en banan och sedan ut o gå en timme till! Fan känner mig så nyttig idag=)
Men nu e jag heelt slut! ska skriva en jobbansökan till Hälsokost o lämna in den i morgon! sedan blir de soffa o slappa:D


Kommentarer
Skrivit av: Kajsa

Det är så skönt att läsa din blogg nu. Du verkar må så bra! Önskar dig så mycket lycka jag kan! KRAM

2009-04-14 @ 20:12:00
Skrivit av: Madde

tack gumman=) det gör jag oxå:D kramar

2009-04-14 @ 20:34:32
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Skrivit av: madde

håller tummarna om att du får jobbet :)

2009-04-14 @ 20:36:03
URL: http://justmadde.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall