Allt på samma gång!

Ja mina dagar går utan något att göra (jag städar ju jämt för det kan man aldrig göra för mycket haha) men i morgon fick jag 2 saker att göra och själv klart nästan samma tid......Det första måste jag på, annars får jag böta 2000 spönn Fuck, .....de andra vill jag på, för det kan resultera i jobb! Så typiskt har ju inga val direkt, får ringa henne i morgon o försöka boka om det hela om jag ser att tiden inte räcker!!

Men det e ju så typiskt när man väl har någe att göra! Nu skall jag förbereda middagen så älskling kan göra klart de medans jag är och tränar! Afro dans YEAHH

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall