Bättre sent än aldrig!

japp sitter nu vid frukost bordet och väntar på "frukost" var tvungna att hinna på systembolaget (haha) innan de stängde o prommenad med hundarna plus att vi tog en rejäl sovmorgon:D Vart o köpt hårfärg oxå lr toning så jag får lite mer glans i burret tills jag kan gå till tims igen o bli fabolus i håret:D liten B variant helt enkelt.

Olivia ligger i älsklings knä och sover den lilla bortskämda råttan:D

Knäppte en bild i morse men då jag inte sitter på min data så får ni se den lite senare:) Den som väntar på någe gott.......


Kommentarer
Skrivit av: Madde

sv: hehe gott med godis ;) heh. ja jag ska alldeles snart lägga upp lite bilder :D blev inte så många pga batterierna -.- men men :D

2009-08-08 @ 14:32:54
URL: http://justmadde.blogg.se/
Skrivit av: my

hehe har haft mina buffalo ett bra tag men inte användt dem :D

2009-08-08 @ 20:00:50
URL: http://anahabecc.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall