Besluts ångest!

Ja jag gick till affären idag med ett sjukt sug efter något smaskigt. Nu ska jag köpa något litet! Jag kom hem med följande:
Coca cola light
popcorn
naturgodis
naturnötter
kakor

väl hemma, vart det dock bara drickan, lite popcorn och gulaschsoppa haha. Nu måste jag ju göra mig av med allt de andra så typiskt mig, hanldar för massa för att sedan slänga allt=/ inte bra inte bra! thats life dock! Får lura i min sambo lite gott lr ta med de på inflyttmings festen i helgen haha!

Jag brännde mig oxå på popcorn kastrullen, fy fan så ont det gjorde:S och gör fortfarande för den delen!

Knäppte en lite sexigt bild här med.....

Hoppas fredrik oxå uppskattar den;)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall