Fler svenskar borde vara så!

Japp idag vart det afrodans som sagt och hon som var ledare idag är sjukt rolig att dansa med, Så mycket energi! Och i morgon blir det pilates! sweet:D På väg hem från träningen började jag prata med en tjej som oxå varit på afro och det visade sig att hon är min granne:D Så nu har jag fått en tränings partner så imorgon kör vi pilates tillsammans ska bli kul=) Hon var oxå ny inflyttad och det är ju skoj!
Så typiskt svenskt annars att man inte pratar med varandra och det är så tråkigt, hon hade borr här i hbg i ett år snart och hade fortfarande inte så många vänner....hum ser inte ljust ut för mig:/ Men men hoppas att det lättar på umgänges kretsen då man fått ett jobb och så!:)

När jag kome hem vart det middag som älsklingen fixat, ricktigt gott vart det:D Och efter de en lång prommenad med hundarna är så mysigt att få gå men fredrik och hundarna på kvällarna, ganksa av kopplande!  Och älsklingen hade fixat choklad pudding:O Inte bra för figuren men man kan ju inte vara elak och säga nej ju:x.....


(inte min bild den kommer senare)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall