Full fart!

Idag har det varit full fart..därför jag inte bloggat, börja med att jag åkte o handla skor med jossefne och anna, hitta 2 par jätte fina...ett par mc boots och ett par stövler, kommer sitta super:D
Efter det var jag och fika med chatrin, på K o co guuud så god macka jag åt där:) Tyvär dåligt med kort (som vanligt) Men det var en trevlig dag iaf:)


En svart mc boot exstrems fullt knäppt, men dom e så fina i verkligheten


Och ett par bruna stövlar, kanske jag råka ta i för stora men då kan jag ju ha lite tjockare strumpor i:) Så fina

Jag kan köpa hur mycket skor som helst men med dessa tänkte jag faktist vad jag kan behöva och några som kan vara användbara i höst/vinter högklackar har jag ju mängder av så får ta det senare:D

Kommentarer
Skrivit av: Therese

ja jag ska oxå köpa sånna där svarta, dom är såååå snygga! :D

2009-08-26 @ 09:34:23
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall