Gå och dö soljävel!

Fy jag e så trött på solen, man blir bara svettig och jävlig av den....just nu regnar det..AAAHHHH så härligt jag vill ha höst nu, tycker sommaren har varit tillräkligt:D Haha nu får jag massa svar om att "sommaren e ju för kort" in my as att den e. Tänker mig, jag e krit vit (bara fått bränna på fötterna) Har massa fräknar(detta gör att jag vågar fan inte sola vill inte ha cancer) Och när jag väl solar så blir jag bara brännd( och då snackar vi knallröd svin ont och flagnar) så sommar är inte så jätte skoj för mig och på det så är jag en mygg magnet:/ tur jag bor i skåne nu...inga mygg alls här typ:D Men det är snyggt och vara vit och rödhårig SÅ DE SÅ ALLA ÖVERSTEKTA BLONDINER DÄR UTE!

Vart inget blogg alls igår, var off helt enkelt!





Två vackra damer! finns dock sjukt många:D

Kommentarer
Skrivit av: Therese

nej sommaren är ju för kort!!! ;) haha! men det finns så mkt mer positivt med sommaren förutom att sola! :) det finns mkt mer att göra överhuvudtaget! :)



Älskar hennes hår på första bilden! sååå snyggt!

2009-08-13 @ 12:10:04
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Skrivit av: Kajsa

Jag vill oxå ha höst nu! Less på att bli varm och jävlig.

2009-08-13 @ 14:16:14









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall