Ja ibland får man hjärnsläpp!

JA och de fick jag idag, jag kan bete mig som en jävla idiot när jag sätter den sidan till, och vem är det som får ta mina idiot fasoner, jo min älskade sambo. När jag känner dessa kännslor komma säger jag åt mig om och om igen att skärpa mig, att ta mig i kragen.....men ibland rinner bägaren över och jag exploderar. IDIOT är en under drift! Men nu jävlar är det slut på detta, nästa gång jag känner såhär ska jag tänka på vad jag kan förlora!

Jag är så jävla glad att jag har dig fredrik, att du älskar mig även fast jag har mina små brister( och det har väl alla) Men tack iaf. Jag ska verkligen skärpa mig om jag så ska stänga in mig i en garderob eller stoppa en trasa i käften på mig själv! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och du betyder så sjukt mycket för mig! puss my love


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall