Jo det gick ju bra!

Ja intervjuven alltså, dom söker ju inte folk nu direkt utan mest vid behov men att det ev kan komma fler timmar så bara hålla tummarna att alla där blir sjuka så jag kan jobba haha:D

Nu sitter jag o äter en apelsin och väntar på att tiden ska gå lite så jag kan gå och träna snart och sedan laga mat o lägga mig och dö i soffan haha!

Jag har sådan sjuuuuk lust efter godis och choklad, glass gaaaah shit det är så jobbigt att känna så! Och ingen hemma vilket gör det enklare att äta buhu! Babe ska på personalfest ikväll. hoppas dom får super roligt:)

Ja nu blir det prommenad med hundarna.....roooooligt va.....not!

Vad gör ni? Jobbar eller pluggar hela dagarna eller finns de fler vilsna själar som jag där ute=)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall