Ork ork ork.....nä inget!

Nu har jag roat mig som vanligt med att damsuga, haha så tråkigt men skönt efter och typ de ända jag har att roa mig med, i morgon får ja pengar iaf ska följa med jossefin och shoppa och sedan skall jag träffa charlotte och ta en fika...wow en dag med aktiviteter:D
Jag har vait ute med hundarna och om en timme skall jag och träna, blir afro dans idag första dagen på höstterminen, hoppas det har tagit fram lite nya steg är less på den gammla nu när jag kan den...felfritt:D  Har ingen ork eller energi, är hungrig men får bara håll (nej det är ingen myt, jag får ju håll) Så babe får laga mat medans jag tränar, inte mer än rätt , måste jag röra fläsket får han fan laga mat;) på torsdag börjar den andra dasern oxå, höstens tema är michael jacksson inspirerat :D fan så skoj det ska bli, vi får bara hålla tummarna att min fot pallar!!



Nått åt detta hål är ikväl:) haha

Jobbar för fullt på min nya design, går sådär e inte helt haj på PS så jag har fastnat lite, men ska fråga babe då han kommer hem! Är det fler än therese som ser min blogg konstigt?

Kommentarer
Skrivit av: vesna

va synd =(

2009-08-24 @ 18:36:39
URL: http://vesna.blogg.se/
Skrivit av: Therese

Nope, denna Therese ser också bloggen konstigt. Iaf på en av våra datorer. Har kanske med Explorer att göra? Har en nyare version på den som det inte går på. Men jag är lycklig ändå för jag kan ju hålla mig uppdaterad med den "dåliga" datorn :D

2009-08-24 @ 20:32:06
Skrivit av: Madde

theres: MEn fan så tråkigt, men jag skall nollställa allt då jag gör om den och hoppas det blir bättre då:S Men gud så skummt iaf!

2009-08-24 @ 22:22:32
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Skrivit av: Therese

Ser fram emot att se hur den "nya" bloggen kommer att se ut :)

2009-08-25 @ 21:04:04









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall