Sen uppdatering!

Ja dagen började med en lång prommenad i solen med hundarna! Sedan hem och då plantera jag om mina örter:) Fan finns inge som e så härligt som färska örter som man bara kan gå ut o plocka, smakar lite bättre lixom:D
Sedan in i duschen och då kom fredrik o hans bror hem så vi drog ut till ikea, handlade gardinstång till vardagsrummet, tyvär fanns det bara i svart så jag köpte färg så ska måla om den nu, hatar ju svart inredning:D Har mycket att måla m du 2 högtalare och en tv hurts till sovrummet (jag vet vi har tv i sovrummet, inte bra för sexlivet haha) närå har hört de på ryktes vägar bara;P



Bladpersilja, timjan, gräslök och kruspersilja


Jäsper passa på att sola:)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall