Sent första!!

Japp vart ett sent första inlägg:D HAr haft fullt upp..har ju fått en infektion lr något i fotleden så har kämpat mig igenom dagen båda idag och igår, inge vidare att jag gick genom hela malmö x 10 hela helgen. Vart ingen dans igår pga att då kunde jag knappt stödja på foten, idag har jag lindat foten iaf och hade tänkt ta mig till pilates och se om jag klarar det, men det borde jag ju:D

Jag har börjat skärpa ill mig med lunchen oxå *klappar mig själv på axeln* Idag vart det gulaschsoppa och en apelsin:) så duktig håller för fullt på med tvätten och städning oxå!
Hinner inte skriva mer, måste fixa sista tvätten, ut och gå med hundarna och sedan dra till träningen och efter det stor hanlda med my babe!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall