So you think you can dance!

Japp soms agt träna pilates idag sjukt skönt och jobbigt då jag fortfarande har träningsverk efter gårdagens afro:) Men men nu skall kilorna bort (kanske borde dra ner på alkoholen först haha) så måste träna MINST 3 ggr/vecka!

När jag kom hem hade älskling fixat maten (stoppat in köttförslimpan i ugnen som jag redan förberett ;P) efter det vart det en lång prommis med hundarna=) Så mysig och nu sitter vi här!

Kollar på so you think you can dance Faaaan så bra dm är, man bara ryser i hela kroppen , man blir bara mer sugen att gå och dansa då och näst avecka börjar min funk dans igen:D Kul va;P Kollar du på de? Vilka e dina favoriter?


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall