Steka!

Shit det e så grymmt varmt idag man blir helt död bara av att vara ute, man orkar knappt röra på sig, och öl sinnet vaknar haha vore så jävla gott med en öl nu faktist! helt sjuukt:D

Idag skulle vi äta hemma gjorda fisk och potatis bullar med lax och rökt kolja, dock var den rökta koljan mycket ovanlig (tydligen) så det får nog bli pressad potatis lax och hemma gjord rom sås ist!!

Varit runt i olika butiker och letat toning till mitt hår, men jag är så rädd att jag skall samma min älskade färg som jag har nu! Så vet ej om jag vågar chansa o köpa en eller om jag skall vänta till jag ska till frissan, vet jag e töntig över mitt hår men kämpat som fan att få fram min röda färg=)

sitter nu med en cola light i handen den e så sjukt god, dock har jag märkt att vissa cola light smakar skummt, lite mazarin nästan har ni med märkt det? Har hänt mig 3 gånger...skummt?




Haha kul man kan ha;P

Kommentarer
Skrivit av: Madde

sv: aha lät roligt ;)



nu ska jag på en liten klassfest, imorgon blire ridning och på söndag blire lungt antar jag. ska bort nästa vecka så det blir till att packa och ha mig hehe..



2009-08-07 @ 17:55:07
URL: http://justmadde.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall