Träff med svärmor!

Ja igår kom svärmor lena och hennes karl krister hit och hälsade på. fredrik är ju ute på spelning så jag fick undehålla dom själv! Dom hade med sig ett utebord till oss=) Jätte fint så nu kan vi sitta på balkongen o äta middag=) Nice!
Dom bjöd även på middag och jag bjöd på fika, hemma bakade pecannöts cupcakes :) Jätte goda vart dom! Och vi hade det riktigt trevligt!


Efter gräddning!

Så vände på man på dom vart dom så fina=)



fina serveringen:D

funderar på om jag skall lägga up miná recept som jag bakar/lagar efter, men är det något som intresserar er?


Kommentarer
Skrivit av: alex

de där cupcakesen ser det ut som kräftklor i =) gu va jag funderade ett tag haha

2009-08-30 @ 17:58:34
Skrivit av: Madde

HAhah Jag tycker de ser ut som små hjärnor:D Men det e nötter;P

2009-08-31 @ 16:59:18
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall