Trött som bara den!

Ja nu har jag och älskling varit ute och gått med hundarna!! Helt slut i kroppen efter yogan....till middag åt vi mummsig kycklig, potatis och hemma gjord vitlökssmör MUMMS....:) Vi gick med hundarna och köpte en glass mycket härligt väder! Fredrik skulle ha en spelning i helgen men deras sångare kunde ej så ist skall vi till Daniel och linda och fira daniel blir säkert minst lika trevligt!!

Vad skall ni göra i helgen? Den börjar ju faktist i morgon hehe!!

Gick på stan idag med jelena hitta sååå mycket fina kläder....vill HA ska HA ;P

Kommentarer
Skrivit av: Trey

den färgade tunikan kan jag tänka mig att byta men vi skulle även kunna byta klänningen men att du oxå då betalar 200 kr istället för 250 kr? :)

2009-08-06 @ 22:08:26
URL: http://hhhtrey.blogg.se/
Skrivit av: Trey

sv; okej isåfall är jag mest intresserad utav kjolen :)

2009-08-06 @ 22:22:02
URL: http://hhhtrey.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall