tv-bord

Jag vet att de inte heter så men jag säger så....bordet du har framför tv...inte borde du har tv på alltså=) Vi måste köpa en ny(note:måste) Men jag vet ej vart lr vad....fan e så jävla kräsn på möbler, vill inte ha ikeas svensons mööbler med kass kvalite:( Handlar fan helre på loppis, får man det mycket mer personligt! Men e som sagt AS svårt....

Sitter även på tradera o kikar lite kläder 50-tals så klart:D Väntar även på att babe ska komma hem o laga mat :O HAHA Jaggår hemma hela dagen och väntar på att HAN ska komma o laga mat;P....Nä men e såhär att han gör värdlens godaste potatismos:D Så därför, annars brukar maten stå klart i den ny städade LGH varje dag:D 

Här är några bord som jag gillade!


Bord i betong



Detta bara älskar jag, smart förvaring!

Kommentarer
Skrivit av: Therese

alla dom där var väldigt fina! säkert dyra oxå? :) den nedersta var ju hur smart som helst! :) jag gillar smarta lösningar haha

2009-08-21 @ 11:07:05
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Skrivit av: Anonym

Hej! Undrar vart man kan köpa bordet på den nedersta bilen? Skulle jag verkligen vilja ha! Finns det kanske att beställa på nätet? =) Mvh Anna

2012-07-04 @ 11:22:56
Skrivit av: Anonym

Hej.. jag är också intresserad av den nedersta bilden.. ar har du hittat bilden och vet du vart man kan köpa den (utik/nätet)?
MVH Roshi

2013-05-30 @ 23:05:40
Skrivit av: Anonym

Hej.. jag är också intresserad av den nedersta bilden.. ar har du hittat bilden och vet du vart man kan köpa den (utik/nätet)?
MVH Roshi

2013-05-30 @ 23:07:32









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall