Uffa

Ja idag har vi varit extremt sega, har varit så sjuukt väder här tryckande, kvaft lixom så både jag och my love kännde oss helt off, En hel helg utan sprit de ni:D haha låter illa men det händer inte ofta faktist! OCh det är inte bra för figuren men men smällar man får ta ibland=)

På eftermiddagen gick vi till gammla Lgh och städade ut, fy jag e glad att slippa den ( no offense(stavning?) fredrik) Men den e liten och så grymt sliten, nu bor vi ju i en fin och fräsch lägenhet som e stor o ljus o härlig;P  Men så skönt att vara av med den iaf! 

Har även målat om lite gardin stänger=) vart skit fint och är riktigt nöjd, skall fortsätta i morgon så då får ni se bilder. Och har även sökt två jobb jag e fan duktig haha! GE MIG ETT JOBB! Vad jobbar du med?  



Kommentarer
Skrivit av: noomi

tack, visst e den! =D

2009-08-02 @ 21:45:56
URL: http://skateprinsessan.blogg.se/
Skrivit av: madde

sv: ja jag förstår dig, så har jag alltid känt haha xD jag har haft sköthästar och foderhästar så jag har väl "haft" häst ändå hehe men ja nu äre ju annorlunda ;) hehe



ja jag hade för mig att du hade häst förr :) tråkigt att du var tvungen att sälja henne :( men förhoppningsvis har du väl råd med någon till snart :) Jag fick henne billigt av en kompis ;) för att hon inte hade tid med 2, annars hade hon inte sålt henne och så.

2009-08-02 @ 22:19:45
URL: http://justmadde.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall