Ångest!

Ja nu e julklapps hysterin över (för min del iaf) allt e klart lr planerat! Nu börjar födelsedags hysterin till Fredrik ist! Han fyller ju år 2 dagar efter mig, den 6e januari! Och jag har sådan enorm ångest över vad jag ska ge honnom! Har massa bra ideér men kan helt enkelt inte bestämma mig, jag vet att han blir glad över allt! Och dom ligger lite i helt olika pris nivåer!

Jag vet ej om jag vågar skriva här vad det är han ska få! Eller så skall jag helt enkelt vara så sjukt tråkig att jag säger att han får välja själv utan 2 saker? Jag hatar sådant! Men då den ena klappen kostar dubbelt så mycket som den andra känns det dummt om jag ger honnom den dyra och så vill han hellre ha den billiga!! -hum vilket dilemma! Min plånbok mår ju bäst av att ta den billiga så klart, sammtidigt tycker jag verkligen att han förtjänar den dyra då han ställer upp och finns för mig hela tiden!!! GAAAHH

Hur skulle ni ha gjort? Låtit honom välja lr chansa på att han blir lika glad för vad han än får?



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall