Favorit?

JApp nu är lunchen i full fart, sitter med ett päron i handen ( och jag har ätit mer än så tyvär)  Jag tycker att man helt har olika perioder av vilka frukter och grönsaker man gillar! Fredrik är helt inne i en mandarin period, Jag är inne i en brocolli period så sjukt gott! Dock ingen brocolli idag!
Vad är din favorit?

Jag har inte kunnat sova på hela natten:( Jag fattar inte vad felet är, men är mycket irriterande iaf, och inte direkt så man har lust att jobba till 20.00 ikväll då man e så trött så ögonen sluter sig ofrivilligt ( Jag har ju somnat en gång då jag satt i kassan på Lidl i värsta rusningen haha) så man är aldrig säker!! Idag då jag kommer hem får jag se vad som händer, känner att jag måste vara kreativ men har inte direkt så mycket resurser att jobba med så får nog bli matlagning (vilket jag hatar) och städning, inte heller så jätte ksoj men man blir glad av resultatet lixom!!


Kommentarer
Skrivit av: josefin

håller med dig om att man har perioder! jag har det inte bara med frukt utan med all slags mat. just nu är jag inne i en jasminrisperiod! :) sitter här o kollar upp recept inför julbaket, så kul att planera! inte lika kul att handla dock... men det får kringlan göra! närå! hoppas du klarar jobbet utan att somna idag, kram.

2009-12-08 @ 14:08:06









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall