Natten!

Ja nu skall jag nog lägga mig i sängen och kika lite på tv, eller läsa och sedan sova, är jäkligt trött och mitt dåliga samvete över vad jag ätit idag gnager i mig:/ Får helt enkelt ta igen det i morgon!

En bok som jag verkligen vill ha är "människohamn" Från John Ajvide Lindqvist så sjukt bra är han 3 tidigare böcker! Så jag bara älskar dom!

Jag har mycket stort shopping begär, visst är sådant jobbigt?  Hittat ett par as snygga pluggar till min aöron (billiga faktist) Men jag måste töja upp mina hål lite till innan ja kan köpa dom och då vart det helt plötsligt dyrare då jag måste köpa sett till dig! Men shit så snygga dom är! får se om jag ska beställa dom i morgon eller efter jag varit hos frissan (kankse är säkrast så) Vill även köpa massa underkläder (överaska fredrik;P) Och mass nya kläder, vill ha mycket mer pin up stil och retro än jag har just nu! Nu har jag bara ett fåtal favoriter som jag änvänder mest!
Även lösögonfransar vill jag köpa! Jag VILL VILL VILL HAHA=)

Nä nu sova och inte tänka så mycket, snart är julen här och vem vet vad tomten kommer med;P ska även börja jul baka lite :D

natti!



Läs denna och alla hans gamla med för den delen:D


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall