Nervös!

Jag skall göra något som andra gör hela tiden, ändå e jag lite nervös, nästan illa mående haha! Jag ska gå och klippa mig, inget drastiskt, bara toppa mig(luggen skall jag klippa i morgon samtidigt som jag färgar mig, och det gör jag bara hos EN person och det är jovana på TIMS) Men nu skall jag till en lärling:O!!! Har aldrig låtit en lärling rört mitt hår tidigare men nu är det väl dax! Jag måste klippa mig för jag har knappt hår just nu utan mer....hum? BARR är nog rätt ord, så vi får väl se om det blir förjävligt så jovana kanske får klippa det igen, det märks väl, men håll tummarna att det blir bra haha!

Nu skall det först städas lite sedan ge mig ut på vant jackt ( fick behålla vantarna i ca 2 veckor, ganksa länge för att vara mig iaf)


Kommentarer
Skrivit av: Linis

Hon som klippte oss i Sundsvall var lärling... eller nåt..



Btw... trollet har kopierat MIN frisyr =P



Puss

2009-12-15 @ 15:38:40









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall