Oturen fortsätter!!!

JA som sagt har jag fått infektion i min tunga:/ Gör as ont i hela tungan ner i halsen! Vet ej om det är pga piercingen eller något annat, men för säkerhetsskull så tänkte jag byt staven i tungan till en längre för att minksa påfrestningen på det!! Så jag går in på toaletten tar ut min gammla stav, letar upp en nu och detta följer:

JAg tappar staven i handfatet så jag kastar mig över den, lyckas fånga den (innan de rammlar ner i avloppen) Men just då lyckas jag får fjutt på den igen så det flyger upp och landar rätt ner i toaletten:O FAN!!
Så typiskt! var bara att leta upp en ny stav!!


typiskt, men nu e mig babe hemma igen och lös upp min dag lite!
(även om min mage kurrar)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall