Så jävla less, fy fan!

Jag vill bara spy på att banta, att jämt behöva tänka på vad man äter, vad man inte äter, vad andra äter, vad andra tänker när jag äter! Bläää, jag vill spy på alla er som bantar där ute, på alla er som vill få oss tro att du bantar, eller på din som är sjukt hälsosam! Jag hatar dig helt enkelt!
Jag vill kunna äta vad jag vill, när jag vill, hur jag vill, var jag vill men hur fan skulle man se ut då? Nä jag skulle ge min högra arm för att vara 70 år o ge fan i allt, bara kunna sitta hemma och trycka i mig vad fan jag vill!
Har precis varit och handlat "nyttig" mat, en kasse för 300kr- och vad fan fick man? lite fisk, ett kol huvud och skinka- mycket upphetsande mat, så inte nog med att jag ska må dåligt över att konstant tänka på vad jag äter så ska jag dessutom bli mer pank än jag redan är på löpet, jag ska alltså må dåligt över hur fet jag är, över att jag får äta tråkig jävla nyttig mat och dessutom inte kunna sova på nätterna över min ekonomiska situation

Visst fan är livet underbart!!!

Och du din lilla jävla mes, sluta tyck synd om dig själv- för det är det inte alla daltar så jävligt med dig och jag blir bar aless på dig och vill be dig hålla käften eller gå någon annan stans!

Gaah vilken skit dag jag har! Så nu skall jag plocka upp min oootroligt goda mat, samtidigt som jag gråter över skiten!!!



oj så smal jag kommer bli!!






Kommentarer
Skrivit av: e

Hej hej :D Haft en bra dag??

2009-12-03 @ 21:44:15
URL: http://lotuselise.blogg.se/
Skrivit av: e

Sv: Varför bantar du för??

2009-12-03 @ 22:02:37
URL: http://lotuselise.blogg.se/
Skrivit av: annapanna

men det behöver ju inte bli tråkigt bara för att man ska äta nyttigt. jag var också trött på hur jag såg ut, och är verkligen en sån som bara behöver titta på mat så går jag upp et kilo, så jag införde lördagsgodis. du kanske inte äter sånt iofs men det är en bra start. annars äter jag veggimat + fisk (mest för att jag tycker att det är äckligt att hantera kött men det känns... fräschare).

sen har ju alla sina upp- och nergångar, men snälla sluta att banta. man mår inte bättre av att ha en massa förbud. träna mer istället så kan du äta nästan vad du vill ;) ta det lugnt bara.

2009-12-06 @ 20:07:35
URL: http://savve.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall