Start på dagen!

sitter nu vid köksfönstret och kollar på det första snö flingorna som landar i helsingborg (inte riktigt landar då det smälter efter vägen ner) Men dm är fina iaf=) Har ett tuper gott te i handen och en hund på stolen brevid! Fredrik har gått till jobbet så det är liite för tyst för min smak! Men jag roar mig med att kolla på skåningar hur det hanterar detta med snö haha!
fick tidigare i vintras ett blad hem från vägvärket hur man hanterar bilen då det kommit snö och vad man ska tänka på?! HAHAHAHHAHAHAHAHA Jag viker mig dubbel av garv, dom måste skicka ut flyers för att skåningarna ska fatta att de måste ta det liiite lugnare då det kommit snö!! Ojoj, varför gör dom inte så i norrland?;P (vart lite mobbing där jag vet men erkänn att det var kul;P

nu ska jag ut i regnet(note att det var snö då jag börja skriva inlägget) med mina underbara vovvar, sedan borde jag antingen hem och städa och spara pengar eller ner på stan och köpa sådana viktiga saker sm hyacinter och nya boot;P


Kommentarer
Skrivit av: Therese

haha X)

2009-12-15 @ 14:54:20
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall