Ams!

Ja då har man varit där igen, och gissa en engång har dom gjort fel, dom har nämligen satt mig som timmanställd fast jag varit helt arbetslös och detta har gjort att jag nu inte får den hjälp som jag skulle behöva just nu! FAN så irriterande, så nu har jag kankse ve missat ett till jobb pga dom! Dom som ska hjälpa menar jag ju! pff

Har varit in o pratat om min nya tatto iaf, kom överens om ett pris:) blir nog en as skjysst :D
snart skall jag iväg på afro dans igen, så sjukt kul:D och jobbigt! men är väl de som e grejen antar jag! Karln kom hem tidigt idag alltid mysigt att ha han hemma, plus att medans ja e och tränar så lagar han maten;) Kan det bli bättre hehe!!

skriver mer sedan!!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall