Ett!

Ja idag blir bara ett inlägg, har varit och shoppat och fixat hemma hela dagen idag! skulle köpa en sängkappa, kommer fram till ikea men då har dom de SJÄLVKLART INTE på ikea i helsingborg, så då kommer jag hem o tänkte beställa över nätet, men själklart så fanns den inte på shoppahemma heller utan enbart i vissa butiker.....suck så nu vart det beställt från ELLOS.SE ist!  


Denna sängkappa


Och denna hylla:D Så fina Från ellos.se

sedan köpte jag även:
Soffkuddar
En vas
Gardiner
2st ljusstakar
fick även med på köpet en tvålpump (mycket fin) och en liven burk i keramik, vit som man tes kan ha tops i:D
Kommer bilder i morgon!

tyvär vart inget där jag hade tänkt det, vasen skulle till köket, men var alldeles för liten så den hamna i skåpet bara=/ och ljusstakarna skulle till vardagsrummet men det fönstret var oxå för stort så dom hamna i köks fönstret=) Jag e inte van att ha så stora fönster! men nu e köket helt färdigt iaf:) ska bara sätta om gardinstångs fästena men det får duga som det e nu ett tag=)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall