fuck it!

Fan så dålig start på dagen jag fick idag! börja med att jag ringde ang en interjuv o tacka nej då jag redan fått ett, sedan skulle jag ringa arbetsförmedlingen o snacka om när vi ska skriva på papper och så! Då får jag höra att jag INTE står med på någon lista ang om att jag fått jobbet:O JÄVLA FITTA SKIT HELVETE! Jag vet ej om han gjort en miss eller helt enkelt ångra sig och inte säger det! Han kan ju förfan inte säga att jag får jobbet och sedan "ångra" sig utan att medela mig! Så här sitter man arbetslös igen innan man ens hunit fått ett jobb! HAns jävla förslust! MEn tyvär bara jag som lider! Och som grädde på moset så sa jag ju nej till en annan intervjuv:( buhu thats sucks!

Efter lite besvikelse var det dax att ta tag i tvätten så släpar mig ner till tvättstugan och ser att vi bokat fel dag, vi skulle ha tvättar IGÅR!! FAN

aja fucked up day iaf!!


Kommentarer
Skrivit av: Therese

nee fy vad tråkigt!

2009-07-08 @ 09:30:59
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall