god morgon!

Eller om det nu är en god morgon ( haha birgitta sundkvist) Nä klockan e faktist 13.33 och jag känner att det är ingen god morgon, e på ganksa dåligt humör och allt känns på botten=( men sådana dagar har man väl ibland med antar jag! Ska väl iväg o leta något skjysst att ha på väggarna i nya lyan, men fan vill bara lägga mig i sängen o tycka synd om mig själv iag!!!=(

Vart kallad på en intervjuv i morgon, personlig assistent tyvär så vet jag fan inte hur jag skall ta mig ut! ligger långt ut på landet och jaghar INGEN bil o hittar fan ingenstan!!! uscha! men jag skall göra mitt bästa! Är som sagt inte hundra med det andra jobbet så känns som att jag inte kan tacka nej till något jobb än!!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall