håll tummarna!

Ja nu ska jag ner o söka jobb så håll tummarna och wish me luck. Jag kan verkligen behöva det, fick reda på idag att då jag bytte från telia till 3 (som vanligt gör jag jääämt fel var jämt då jag byter för att tjäna så slutar det med att jag inte tjänar....typiskt va) så hade jag ingen bindningstid men tydligen har dom uppsägningstid på 3 månader som idioterna på telia inte sa något om:( så nu sitter jag och betalar 600kr i 3 månader för ett abonemang jag inte använder:( fuck fuck fuck hatar telia! Och 3 med för den delen, värdiglöst nät och man hanmnar JÄMT på danskt nät vilket gör att då får man ju utlandstaxa...dåligt


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall