helsingborgsfestivalen!

japp den håller på för fullt nu! igår var jag först hos sara o jakob och sedan gick vi ner till tivoli och kolla på när kindred (fredriks ena band)  spelade lät helt oki även om gossarna var lite dragna kanske, efter det var vi kvar på tivoli o festade! Hade riktigt trevligt, dock glömmde jag ta några bilder:/ typiskt men men!
jag hade på mig högklackat, jag har tagit mig förbi fasen att jag blir för lång haha, nu får folk ta det hehe jag älskar ju trots allt högklackat:) dock var det springor på ute serveringen där klackarna åkte ner o fastnade hela tiden, så en gång kom tom en vakt och fick hjälpa loss mig haha, jag har inte ens vågar kolla på mina vackra skor än:( var dessutom skinnklädda klackar vilket gör dom ännu kännsligare men men thats life:D





idag skall vi ta det lite lugnare, karln ligger här breve mig o sover (bakis) men vi ska kolla på miss li, även fast jag hört att hon inte e så bra live, men kika iaf! sedan skall vi kolla på ett till band, som jag ej minns namnet på tyvär, men thats it för ikväll tror jag hehe!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall