Onsdag!

Ja i går var vi i Malmö och hälsa på fredriks mamma, vart bjuden på rökt lax med potatis och romsås, efterätt jordgubbar, blåbär och glass, mycket gott och hundarna vart mycket bortskämmda:D Sedan vart det en prommenat, var o kollade på törning torso(eller vad det heter) Men det var så SJUKT varmt att vi fick gå hem igen hundarna klara inte av den varma lufften så jobbigt för mina små troll....:) Sedan vart det en fika på wayn´s innan tåget gick hem igen! vi var helt slut och jag somnade på tåget, väl hemma fastna jag framför sims och fredrik framför xbox:et haha:) somna skönt iaf!

     


Bild: Fredriks mamma lena (ha överseende med att vi gått i stekande sol i 40 min haha därför jag inte visar mig haha) fredrik och självklart mina små korvar olivia och jäsper

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall