övergiven!

Ja min karl drog på festival och lämna mig hemma, mycket taskigt, hoppas de regnar på dom och banden e värdiglösa:( buhu men jag vet ju att banden e grymma o lite regn har ingen dött av, nä dom har det säkert suuper där bort autan mig! pfff

Igår var jag och jelena ut det var trevligt, träffa kimono och några andra pajsare! Jag tycker bara det är SÅ tråkigt hur killar kan vara! Först är dom skit trevliga o roliga, sedan tar lill hjärnan över och allt dom kan tänka med e deras kuk, fan jag blir förbannad då!

"vad skulle du göra om jag skulle kyssa dig nu?"- Ja jag skulle bli förbannad, jag har pojkvän! Och ändå tar han tag imitt ansikte och försöker, jag satte min hand i hans ansikte o tröck bort honnom
 " vadå? din kille är ju inte här ju, vad gör de" - Jag skulle aldrig göra så mot han plus att jag behandlar honnom så som jag vill han ska behandla mig.
"Men vart e din kille nu då? Tror du verkligen han e trogen mot dig höhö (han e på festival) HAHA Han e ju aldrig trogen mot dig blabla" - din sorliga stackare,  och sekunden senare börjar han snacka kärleks bekymmer hahaha IDIOT!!

Och en anna kille, som var trevlig och rolig hela kvällen fråga tillsist " du, alltså jag måste fråga du verkar inte vara så intresserad och du tar avstånd har jag någon chans lr slösar jag min tid?" - HAHA ja du slösar din tid, jag e upptagen o har bara ögonen för han! Det gick max 5 sek sedan skyllde han på någe och att han måste gå HAHA

Jag kan inte annat än garv åt de samtidigt tycker jag det e as tråkigt då jag har mest killpolare o kommer best överens med dom att alla killar jämt ska ha en baktanke med deras handlingar! Uscha! (jag har dock massa fina killpolare som inte har det med mig "säger dom iaf" haha)

nu blir det lipstick jungle

byebye

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall