Dagen!

Ja nu har jag gjort det jag ska! Fixa den sista stolen:D e bara ett lager till med färg som behövs! Palla dock inte att gå till nya lgh(inte för att det e långt utan mest att jag hade noll motivation att fixa där idag)


My lovely shorts och ett vitt linne vart klädseln idag!

Efter detta tog jag en prommenad i skogen, fy fan så vart med var, svettig som fan när jag kom hem! OCh jag hatar att bli svettig mellan tuttarna haha:D (oki då man tränar;P)


Så fint här just nu, jag älskar att bara gå o njuta av vindarna, ljuden och doften!!

Eter det så vart det en sen lunch, fick bli en smoothie med banan, trädgårdsbär:) Sååååå god den vart och avslutade med ett kokt ägg:D Mumms Men nu e det power yoga.....KÄMPA


Kommentarer
Skrivit av: Therese

haha jag hatar oxå när man blir svettig mellan tuttarna! XD

2009-06-25 @ 21:57:33
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall