Foton!

Har som sagt as tråkigt, sitter här o kikar runt bland foton och inser hur lycklig jag faktist är. ( även om man lätt glömmer att uppskatta det man har)
Mina föräldrar är underbara, ställer jämt upp och finns alltid där för mig.
Ser underbara bilder på mina syskon, mathias du e så jäävla gullig, även om du blir äldre o mer uppkäftig så e du go då du vill! OCh jennie vi e så olika syskon kan bli o bråkar väldigt mycket, förr kunde vi inte vara i samma rum. Men älskar dig ändå!
Fredrik, jag blir alldeles varm innombords då jag tänker på dig, då jag ser dig, du gör mig så jävla lycklig. Och i fredags då jag kysste din hals och du sa " Jag vet att jag är löjlig nu men det pirrar i min mage varje gång du kysser mig" gör mig bara mer övertygad om hur underbar du är, och hur lycklig lottad jag är som fick dig!! Jag ÄLSKAR dig så mycket!


Jag nämner inga vänner här (jobbigt om man missar någon) Men ni vet vilka ni är som jag älskar:D


Kommentarer
Skrivit av: Anonym

Vad tycker du om dödstraff, bra eller dåligt? snack om det i bloggen



www.juicydoll.blogg.se

2009-06-11 @ 20:52:33
Skrivit av: Lizaa

Härliig blogg! fin header!

2009-06-13 @ 10:44:47
URL: http://lizaochdele.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall