Fy på mig!

Jag bloggar dåligt nu, men är mitt uppi flytten, har så sjukt mycket att göra så orken e på botten o fantasin oxå! Men tog mig en paus nu när karln skulle till replokalen! Så kan ju berätta lite om helgen så länge:D

FREDAG:
Vi laga super god fiksgratäng( tror jag skrev de i senaste inlägget) och kolla fotboll och drack vin. Sedan drog vi ut, där mötte vi upp jacob,sara, bror, daniella och jocke, vart men mycket trevlig kväll med mycket alkohol (tyvär) Jag mådde inte alls så bra när vi kom hem faktist, så sov halva natten på golvet på toaletten:S illa men helt oki=) 

 
Daniella och jocke är kära:D

   

Alla ser ut att vara i mycket bra skick:D


LÖRDAG:
Ja karln stack iväg och repade vid 2 och jag drog till stranden med Sara, jacob, bror och jossefine. Var dock inte så jätte varmt utan blåste och solen var i moln:( Men det var skit fint och havet var så rent, dock as kallt:D men vi grillade och åt gott=)


Sara i spetsen, bror och jossefine


   


Sedan efter stranden mötte jag upp fredrik, då han o hans band KINDRED ska ha en spelning. det var med reaggie "inriktning", hela stället var ganska tattigt uppstyrt, dom skulle spela kl 1 men fick inte börja förens kl 2.30 vilket var mycket illa, men var ett band innan, massa killar o en tjej som satt o spelade på afrikanska trummor, dom var mycket duktiga! Men även denna kväll (även fast jag sa lördag morgon att jag skulle vara nykter LÄNGE nu) så vart det mycket alkoholm och kvällen vart riktigt lykad, efter att de hade seplat klart drog vi till deras replokal där efterfesten forsatte fram till 6 på morgonen, alla var då mycket goa:D


Dålig bild i know men här e dom iaf:D KINDRED


   
   
   


Haha så vackra bilder med mycket konstigt folk:D Och mycket trevligt folk!



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall