Grymm start!

Ja det fick jag på dagen! Älsklingen försov sig....hehe typiskt han, tur han har så chill jobb. Men vi fick mysa lite längre innan det var dax för han att ta sig i kragen och gå till jobbet! Vart lite frukost då för mig och nu skall jag slipa den andra jävla stolen, fy fan det suger att slipa stolar! Men blir ju fint resultat! Sedan skall jag till nya lgh och måla klart!



Bjuder på en mer "vågad" bild idag haha, allt är ju relativt så för mig är den inte särskilt vågad, men finns ju folk som tycker det! Jag har visar min röv i moore, så tom men far såg den bilden haha plus att jag jobbat i sexbutik så jag e inte så blyg:D  Jag tyckte bilden var sensuell

Kommentarer
Skrivit av: Linis

Jag tyckte att den var snygg. Du är så söt gumman =)

2009-06-25 @ 20:34:25
URL: http://makeupit.blogg.se/
Skrivit av: alex

vilken moore var du med i? jag måste se =) Jag vill oxå va med, haha. Puss påre

2009-06-29 @ 22:11:11
Skrivit av: lutten

Alex: Det var sommer specialen förra sommaren hahahaha inget att se......

2009-06-30 @ 12:32:13
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall