hehe

HAha jag sitter lite här o läser runt i bloggar HAHA det är så roande, jag gillar tjejer som har sin egen stil med mera! Men detta ASG Jag kan inte sluta garva! Jag nämner inga namnn (politiskt korekt:D) Men ni som läser blogg mycket lär ju kunna lista ut!!

Ett citat löd "Skippa jeans, tubtopp, och alla andra vanliga H&M kläder, hitta din egna stil som gör dig mycket coolare!" OCh sedan på bara första sidan ser man 3 bilder där tjejen går med gina tricot kassar, haha Ja det är ju verkligen en egen och origiinellt om man gemför med H&M....ASG

 Ett annat  "Sen så när jag är på Gina Tricot så ser jag en brud som liknar mig" Haha du e typ 18, blekt hår (nästan vitt) rosa läppar och ginatricot kläder mm you get it.......du o halva sverige ser ut så här!!

Sist men inte minst för dagen: detta händer inte ..(namn).... Jag sätter på mig ett par lila jeans. Jag tycker det är snyggt med lila jeans & börjar använda det! Jag har blivit en tönt!!  Hoho bilden nedanför sitter hon i rosa jeans.....aja detta var det som underhöll mig idag:D skoj HAhah

Kommentarer
Skrivit av: madde

HAHAHHHA låt mig gissa att det är kissie du menar? hahahahaha

2009-06-20 @ 19:05:24
URL: http://justmadde.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall