Kontrollfreak!

som ni läst tidigare har jag klätt om mina köksstolar, dock räckte bara tyget till 2/4 stolar så jag tänkte klä om resten då jag åker upp nu igen i helgen. Dock ringde mamma nu och sa att hon redan klätt om en men klammorna tog slut så hon skulle fixa den andra sedan. NEJ!!!!!!!!!!!!! Jag känner paniken komma, tänk om någe vart fel? mönstret e åt fel håll, hon har slarvat i hörnorna, eller fäst för dåligt.......ist för att säga TACK MAMMA du e UNDERBAR som hjälpte mig med det, får jag panik över hur fel det kan bli och börjar redan gruva mig över att HELA stolen är förstörd, fan måste skärpa mig! MEn jag vet att jag har sjukt kontroll behov över MINA saker, blir det fel kan jag bara skylla på mig själv, gör någon anna vet jag hur arg jag blir om det blir fel! Sorry mamma I LOVE YOU det vet du, men du vet hur jag är oxå!!


Kommentarer
Skrivit av: Linis

Det märks att vi är kompisar. Jag är precis likadan. Det måste göras på mitt sätt, alla andras är fel!!! Puss

2009-06-11 @ 10:56:09
URL: http://makeupit.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall