Lite fix!

JA idag skulle jag få SÅ mycket gjort, men hade verkligen ingen lust alls så jag måla klart en av stolarna och det var typ det som hände:/ la mig för att sola, men tröttna efter 5 min så ringde linis o snacka med henne ett tag (som vanligt)  sedan  gic jag o handla en sallad (som för övrigt smaka skit) Mötte fredrik för en fika på stan stan, fick bli wayns och en smoothie, var helt oki! Och nu sitter jag här, hungrig igen o lagom uttråkad, men men

Här kommer lite bilder på det som hänt i lgh!

Före:




Efter:

Jag tycker pinnstolar är så charmiga:) Men dom kommer bara vara som extra stolar då vi har främmande!


Före:



Efter:

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall