Norrland!

Ja i morgon fredan vid kl12 kommer jag o fredrik bege oss till Gnarp och Sundsvall för att hälsa på familjen, och hämta mina möbler=) Ska bli så jävla skönt, skall ni få se massa fina bilder från våran nya lgh=) Den kommer bli underbar!:D

Vi ska även träffa mina älsklingar, jäsper och olivia, dom har ju fått varit hos mamma o pappa då vi var på swedenrock, plus att det var inte planerat att vi skulle åka upp så dom får vara kvar där ända till 10 juli då vi åker upp igen och hämtar dom, då vi redan bokat tågbiljetter upp då utan hundar så kan vi inte ta med dom hem nu! MEn jag vet att dom har det bra hos "mormor och morfar" :)


Olivia min lilla älskling


Och Jäsper snygging nr 2:) Så underbar!

Kommentarer
Skrivit av: madde

sv: ja blommor är så jävla fint :D vill fylla hela huset med massa massa blommor hihi

2009-06-11 @ 14:40:14
URL: http://justmadde.blogg.se/
Skrivit av: Li

Fina hundar!

2009-06-15 @ 20:29:24
URL: http://takemyplace.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall