Shopping!

Sitter och kollar runt lite på nätet! Jag vill så gärna ha ett par Boot Men vet ej om jag vill ha ett par mer mc boot eller om jag vill ha lite mer westen boots! Får kankse helt enkelt se vad jag hittar som e snyggast! men lutar lite mer till mc boot! känns mest naturligt för mig att ha på mig!

Letar även efter en midsommar klänning! Tyvär e ekonomin jävligt tight just nu så det får bli en butget klänningen men vill ju ändå ha en snygg lixom! Vi skall ju till sara och jakob, ska bli trevligt men man vill ju vara fin hehe:D

Har precis varit och tränat pilats nu, tyckte inte det var lika bra som sist plus att det var lite för enkelt. Eller enkla övningar kankse man säger! MEn man får väl stå ut över sommaren då det är vikarier som hoppar in!!


JA så ser man ut efter träningen;P

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall