skakis!

Fan precis kommit hem från power yogan, fast idag körde vi någon annan sorts yoga....FAAAN så jobbigt det var! jag skakar fortfarande i hela kroppe o e nästan en timme sedan vi slutade haha, plus att jag somna på avslappningen:D illa men avslappnad var jag=)

Nu har jag packat! e as svårt o veta vad man ska ha med sig, man vet inte vädret men man vill ju vara snygg även fast man e på festival. Uscha vart ALLDELES för mycket kläder som jag antagligen kommer använda knappt 50% av och 3par skor (ett par som jag har på mig) men tänk om det börjar regna då måste jag ju kunna byta plus att OM det nu mot alla odds blir jätte soligt måste jag ha några sandaler! jaja Fredrik får inget veta så kan de ej bli irriterade haha:) hoppas han inte läser detta! Nä nu in i duschen o sedan får vi se om vi drar ikväll lr i morgon!! Så e jag borta så vet ni varför:D

alla utom en gjorde jag idag=) (den uppe i högra hörnet)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall