Snart så!

Ja idag har det varit lugnt, sola lite (e AS röd) Kollat upp lite priser på att hyra lastbil så jag kan hämta mina saker i norrland, uscha kommer bli dyrt men men, vad kan jag göra!!

JAg laga mat dag och kokade blommkål, råka då hälla av vattnet över mitt finger, FAN så ont det gör! helvete så irriterande men men. MAten gick o äta iaf fast jag fick sitta med fingret på en frusen köttfärsbit:) (gör det än btw)

Jag är så sjukt trött just nu så det finns inte=/ skall snart kika på "my new bff" med paris hilton, får se vad det e för någe=)



åker till swedenrock i morgon eller torsdag=) skall bli riktigt skoj hehe=)

Kommentarer
Skrivit av: Therese

haha det är ju skit kul!! :) mkt drama! :)

2009-06-02 @ 20:05:23
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall